klachten?

Klachten

De medewerkers van HH Thuiszorg doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het voorkomen dat iemand niet tevreden is. Het is belangrijk dat u uw onvrede uit. Dat komt onze zorgverlening alleen maar ten goede.

U kunt uw vraag, klacht of ongenoegen het beste kwijt naar de klachtenfunctionaris per mail (klachten@hh-thuiszorg.nl).

HH-Thuiszorg

Herman Costerstraat 53
2571 PB Den Haag
Nederland

06-20189647

Email: klachten@hh-thuiszorg.nl

 

Klachtenafhandeling door de Zorgaanbieder

Binnen 6 weken reageren wij op uw klacht via de mail. 

 

Klachtenbehandeling door de Geschillencommissie Zorginstellingen

Als u vindt dat uw klacht na de beslissing van de klachtenfunctionaris nog niet is opgelost dan kunt u in beroep gaan bij de Geschillencommissie Zorginstellingen (www.degeschillencommissie.nl).

HH Thuiszorg

  • PERSOONLIJKE VERZORGING
  • (WIJK)VERPLEGING

  • PALLIATIEVE ZORG

  • HUISHOUDELIJKE HULP VANUIT WLZ-INDICATIES

  • BEGELEIDING VANUIT WLZ-INDICATIES

BEREIKBAAR van 07:00 tot 21:00

Wij zijn iedere dag van 07:00 tot 21:00 telefonisch bereikbaar 7 dagen in de week ongeacht feestdagen. Als wij uw aanvraag binnen hebben, dan kunnen wij u een persoonlijk advies uitbrengen over onze zorgverlening. Tijdens dit gesprek wordt samen met u bepaald welke zorg u wenst of bij u past. 

Huishoudelijke hulp nodig?

Als u extra hulp in het huishouden kunt gebruiken. Ook dan kunt u bij HH Thuiszorg aankloppen. Wij nemen u de zorg uit handen en regelen een betrouwbare huishoudelijke hulp voor u.