Klachten
De medewerkers van HH Thuiszorg doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het voorkomen dat iemand niet tevreden is. Het is belangrijk dat u uw onvrede uit. Dat komt onze zorgverlening alleen maar ten goede.
U kunt uw vraag, klacht of ongenoegen het beste kwijt naar de klachtenfunctionaris per mail (klachten@hh-thuiszorg.nl).
HH-Thuiszorg
Herman Costerstraat 53
2571 PB Den Haag
Nederland
06-20189647
Email: klachten@hh-thuiszorg.nl
Klachtenafhandeling door de Zorgaanbieder
Binnen 6 weken reageren wij op uw klacht via de mail.
Klachtenbehandeling door de Geschillencommissie Zorginstellingen
Als u vindt dat uw klacht na de beslissing van de klachtenfunctionaris nog niet is opgelost dan kunt u in beroep gaan bij de Geschillencommissie Zorginstellingen (www.degeschillencommissie.nl).
HH Thuiszorg
- PERSOONLIJKE VERZORGING
-
(WIJK)VERPLEGING
-
PALLIATIEVE ZORG
-
HUISHOUDELIJKE HULP VANUIT WLZ-INDICATIES
- BEGELEIDING VANUIT WLZ-INDICATIES
BEREIKBAAR van 07:00 tot 21:00
Wij zijn iedere dag van 07:00 tot 21:00 telefonisch bereikbaar 7 dagen in de week ongeacht feestdagen. Als wij uw aanvraag binnen hebben, dan kunnen wij u een persoonlijk advies uitbrengen over onze zorgverlening. Tijdens dit gesprek wordt samen met u bepaald welke zorg u wenst of bij u past.
Huishoudelijke hulp nodig?
Als u extra hulp in het huishouden kunt gebruiken. Ook dan kunt u bij HH Thuiszorg aankloppen. Wij nemen u de zorg uit handen en regelen een betrouwbare huishoudelijke hulp voor u.